Gyakran ismételt kérdések

1. Kell-e szolgáltatót váltani ahhoz, hogy a flotta által biztosított olcsó percdíjakon telefonáljunk?

Nem kell, hiszen kínálatunkban valamennyi szolgáltató flottái megtalálhatóak, különböző havi és percdíjak közül választhatnak egy előre kiválasztott szolgáltató kínálatából is.

2. Csatlakozhatom-e a flottához, ha valamelyik szolgáltatóhoz hűségidő köt?

Igen, hiszen a telefonhűséggel rendelkező ügyfeleket a saját szolgáltatója legtöbbször beengedi a flottákba. Ebben az esetben a hűségidő megmarad, de a kedvezőbb mobiltarifák alapján történik a flottába lépés után a számlázás.
Kivételt képez a tarifa hűség: ekkor csak a kötbér megfizetése után lehet a flottához csatlakozni.

3. Milyen előfizetési díjakat lehet választani?

1300,- Ft/hó –tól 9000,-Ft/hó-ig választhatnak.

4. Az előfizetési díjak hány %-ban beszélhetők le?

100 és 80 % között. A kínálati táblázatokban minden konkrét csomagnál külön fel van tüntetve.

5. Milyen irányban beszélhető le az előfizetési díj?

Ez is flottánként változik. Leggyakrabban minden irányban, de néhány ajánlatnál csak a saját szolgáltató irányában beszélhető le.

6. Milyen összefüggés van az előfizetési díj, a lebeszélhetőség és a percdíjak között?

Abban az esetben, ha nem 100 %-ban beszélhető le az előfizetési díj, illetve ha nem minden irányban beszélhető le, akkor arányosítani kell, hiszen az esetlegesen jó percdíj jelentősen megnő az arányosítás után. Ezért fontos az összehasonlításnál, hogy az azonos paraméterekkel rendelkező ajánlatokat vessük össze egymással. Nem érdemes például egy 100 %-ban lebeszélhető flotta percdíját összehasonlítani egy 80 %-os, csak saját flotta irányában lebeszélhető ajánlatéval.

7. Másodperc vagy perc alapon történik-e a számlázás?

Kínálatunkban mindkettőre vannak ajánlataink. Értelemszerűen, a másodperc alapon történő számlázás esetében legalább 30-40 %-kal csökken a havi számla végösszege egy ugyanilyen percdíjú, percalapú számlához képest.

8. Kapok-e kedvezményeket az sms küldéshez?

Igen, szinte valamennyi flottánkhoz jár kedvezményes vagy ingyenes sms küldési lehetőség.

9. Közvetlenül a szolgáltatótól kapom-e a számlát?

A legtöbb ajánlatunknál igen, ahol mégsem, ott feltüntetjük, hogy számlázás a flottán keresztül történik.

10. Magánszemélyként is csatlakozhatom-e a flottához?

Igen. Néhány ajánlat azonban nem kérhető magánszemélyként, de ezeknél is érdemes velünk felvenni a kapcsolatot, mert ezekre az esetekre is léteznek alternatív megoldások.

11. Miért jó az, ha közvetlenül a szolgáltatótól kapom a számlát, nem pedig a flottán keresztül?

Mert ebben az esetben nincs átszámlázás és tovább számlázás, illetve ekkor van lehetőségem kedvezményes telefonvásárlásra és minden egyéb, közvetlenül telefonon intézhető szolgáltatás igénybevételére.

12. Van-e hűség időszak a flottában?

A legtöbb esetben igen, de néhány ajánlat köthető hűségidő nélkül is.

13. Van-e lehetőség számhordozásra?

Igen, de szolgáltató váltás esetén csak abban az esetben, ha nincs még le nem járt hűségidőm.

14. Kapok-e kedvezményt a mobil internet szolgáltatásra?

Igen. A legtöbb ajánlat tartalmaz különböző adatforgalmú internet előfizetést is, amely minden ajánlatnál külön fel van tüntetve.

15. Vásárolhatok-e kedvezményesen mobil telefonkészüléket és igénybe vehetek-e részletfizetést a készülék vásárlására?

Ez a szolgáltatás csak azoknál az ajánlatoknál vehető igénybe, ahol közvetlenül a szolgáltató számláz.

16. Mennyibe kerül a flottához való csatlakozás?

Ajánlatonként eltérő, de minden ajánlat részletesen tartalmazza és feltünteti az összes felmerülő költséget.

17. Milyen percdíjakra számíthatok a flottába lépés után?

Kínálatunkban 0 - 22,- Ft-ig terjedő ajánlatok találhatóak. Jelenleg 13 belföldi flotta 30 ajánlatából választhat.